زندگی در دنیای عطر و ادکلن

بیایید با عطرها زندگی کنیم تا روح و ذهنمان همیشه در آرامش باشند.

زندگی در دنیای عطر و ادکلن

بیایید با عطرها زندگی کنیم تا روح و ذهنمان همیشه در آرامش باشند.

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۲۷ ب.ظ

۰

همه چیز در مورد خواص شگفت انگیز عطرها

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۲۷ ب.ظ

عطرها و ادکلن ها و سایر خوشبو کننده های بدن از جمله مواردی هستند که استفاده روزمره از آن ها روح و جان انسان ها را جلا می بخشد و طراوت و شادابی فراوانی را در آن ها به وجود می آورد. در این مقاله قصد داریم در مورد خواص عطرها و رایحه های متنوع آن صحبت کنیم.

اگر مصرف عطر و ادکلن برای شما یک عادت همیشگی است، اگر فردی هستید که بدون زدن عطر به دیدار دوستانتان نمی روید، اگر عاشق جمع کردن عطرهای لاکچری و تهیه کلکسیون عطر در منزل هستید بهتر است با خواص عطرها نیز آشنا شوید تا انتخاب بهتری داشته باشید و گزینه های فوق العاده ای را برای خود خریداری نمایید.

8 مورد از خواص عطرها:

  1. تقویت حافظه و زنده شدن خاطرات خوش

عطرها می توانند حافظه شما را تقویت کنند و تمام خاطرات خوشی را که در گذشته در کنار عشقتان سپری کردید، در ذهنتنان حک می کنند و همین مورد اشتیاق شما را به مصرف چند باره عطر در روز زیاد می کند.

  1. تقویت قوای جنسی

عطر و ادکلن حس و حال شما را برای شروع یک رابطه جنسی سرشار از عشق افزایش می دهد و دائما قوای جنسی دو طرف را در لحظاتی که عاشقانه در کنار هم سپری می کنند، تحریک می کنند. بی شک اگر از این خاصیت عطرها اگاه باشید سریعا به فکر خرید عطرهای محبوب و عامه پسند خواهید افتاد.

  1. تقویت سلامت بدن

عطرها اثر آرامش بخش دارند و می‌توانند استرس و عصبی بودن شما را کاهش دهند و همین استرس و عصبی بودن یک فاکتور مهم و اثرگذار در بروز مشکلات جسمی و روحی متعدد است. پس می‌توان گفت که عطرها با از بین بردن استرس و اضطراب و مشکلات عصبی شما می‌توانند سلامت جسمی شما را تقویت کرده و وضعیت روح و روان شما را نیز بهتر کنند.

  1. تقویت اعتماد به نفس

انتخاب یک عطر ایده آل همانند پوشیدن یک لباس شیک اعتماد به نفس هر شخصی را افزایش می دهد و با اطمینان بیشتری می تواند با قدرت در اجتماع و در محافل مختلفی که باعث پیشرفت او در زندگی می شود، حاضر شود، بدون این که نسبت به بوی بدن خود آگاهی داشته باشید

  1. رایحه درمانی یا آروماتراپی

معمولا از گیاهان رزماری، نعناع، آویشن، رازیانه، اکالیپتوس، زنجبیل، درخت کندر، درخت سدر و ... برای رایحه درمانی بهره می برند. رایحه درمانی یا آروماتراپی که یکی از خواص شگفت انگیز عطرهاست، برای افرادی که مشکلات پوستی دارند یا به استرس شدیدی مبتلا هستند مناسب است. همچنین افرادی که افسردگی مزمن دارند رایحه درمانی را فراموش نکنند.

  1. درمان کم خوابی یا بی خوابی

اگر در ترکیبات عطر و ادکلن از روغن هایی مرغوب و گیاهی استفاده شود که در عین حال ضروری نیز باشند، مطمئن باشید همواره خوابی پر از آرامش و عمیق و به دور از خستگی ذهن و جسم را تجربه خواهید کرد.

  1. تقویت جذبه

بر کسی پوشیده نیست یکی از هزار دلایلی که باعث می شود به سمت کسی جذب شویم و معاشرت با او ما را هیجان زده کند، بوی خوشی است که از آن فرد ساطع می شود. بوی خوش و مطلوب هر فرد کمک زیادی به جذاب تر کردن او دارد.

  1. درمان سردرد

عطرهای تند برای بعضی از افراد سردرد و سرگیجه را به همراه دارند اما جالب است بدانید بسیاری از عطرهای ملایم و شیرین حتی قادر خواهند بود سردرد افراد را تسکسن دهند و این خاصیت عطر در عین حال فوق العاده است.

این موارد بخشی از خواص عطرها هستند که ما در این پست به آن ها اشاره کردیم. در کنار این موارد، عطرها می توانند شما را نزد دوستان و آشنایانتان محبوب تر سازند. همچنین می توانند باعث شوند حال دلتان همیشه سر کیف باشد و از شادی و ذوق و سرزندگی لبریزتان کند. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی