زندگی در دنیای عطر و ادکلن

بیایید با عطرها زندگی کنیم تا روح و ذهنمان همیشه در آرامش باشند.

زندگی در دنیای عطر و ادکلن

بیایید با عطرها زندگی کنیم تا روح و ذهنمان همیشه در آرامش باشند.

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۹ ب.ظ

۰

چرا باید عطر بزنیم؟

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۹ ب.ظ

روغن های معطر ، عطرها و سایر ادکلن ها و بوهای خوشبو کننده از زمان تمدن اولیه انسان وجود داشتند و استفاده میشدند.

امروزه عطرها را می توان در همه جا دید ، از شمع های معطر گرفته تا تمام محصولات حمام و تمام وسایلی که به صور باعث می شود که تمام افراد احساس خوبی داشته باشند.

یک عروسی ، یک جلسه ، یک مصاحبه ، یک تاریخ خاص ، یک مهمانی یا حتی رویدادهای روزانه مانند خرید و صرف نظر از لباسی که میپوشید،

عطرهایی که میزنید نقش اصلی در به تصویر کشیدن یک تصویر واضح از شخصیت شما دارد.

سازمان International Flovors & Fragrance Inc یا IFF تقریباً 20 سال از زمان خود را صرف نحوه تأثیرگذاری عطرها بر روی افراد   مختلف کرده است. استفاده از یک عطر با رایحه دلپذیر، مانند انتخاب یک لباس شیک و با وقار، قدرت اعتماد به نفس و موقعیت اجتماعی شما را بالا می برد. به این نکته حتماً توجه نمایید که نسبت به موقعیت کاری و شخصیت درونی خود یک عطر مناسبت را انتخاب و استفاده نمایید. یک عطر خوشبو همانند یک لباس شیک و باوقار به شما قدرت و اقتدار می بخشد و می تواند برگ برنده ای برای موفقیت های شما به حساب بیاید. همیشه به خاطر داشته باشید حتی در غیاب شما رایحه عطر شما باید یادآور شخصیت شما باشد.

چرا باید از عطر استفاده کنیم؟

عطر فواید بسیاری برای جسم و روح انسان دارد. جسم و روح ر ا تقویت می کند و کیفیت زندگی ما را بالا می برد. بعضی از این فواید و همچنین خواص عطرها را در این مقاله توضیح می دهیم.

فواید عطر زدن

رایحه خوش

یکی از دلایل استفاده از عطر، به علت رایحه خوش آن است. برای آنکه بدن ما بوی خوش بگیرد استفاده از عطر بسیار توصیه شده است. البته این نکته مهم است که استفاده از عطر، روی بدن تمیز و حمام رفته بسیار مناسب است و بوی آن خوش و ماندگاریش بالا می شود. این شاید آشناترین دلیل استفاده از عطر باشد که همه ما آن را می دانیم.

افزایش اعتماد به نفس

یک عطر خوب مانند یک لباس شیک و برازنده اعتماد به نفس می دهد. یک عطر با بوی فوق العاده می تواند باعث شگفتی های شخصیت شما شود. عطری را انتخاب کنید که متناسب با شخصیت شما باشد. وها قدرت ترغیب قوی تر از کلمات ، ظواهر ، احساسات یا اراده را دارند.

قدرت متقاعد کننده بوی را نمی توان انکار کرد ، مانند نفس در ریه های ما وارد می شود ، مشام ما را پر می کند و یک بوی خوب تمام حس های بد را از ما دور میکند.

هنگامی که از عطر و ادکلن ها استفاده میکنید، بوی خوش معطر خریداری می کنیم. این دلیل اصلی هر آقا و خانم برای خرید و استفاده از عطر میباشد. پیامی که به صورت غیر مستقیم به اطرافیان منتقل مشود این است که این فرد بهداشت شخصی خود را رعایت میکند

در نتیجه از نظر اجتماعی قابل قبول خواهد بود. لازم به ذکر است که عطرها برای مخفی کردن بوی بد بدنتان یا بوی بد عرق به وجود نیامده اند بلکه برای بدنی پاک باید استفاده شوند.

عطر به آرامش روح کمک می کند. همچنین  یک عطر میتواند منعکس کننده روحیه شما باشد،

انتخاب یک عطر مناسب میتواند ترس ،اضطراب و خیلی عوامل بد را  محفوظ داشته باشید.عطرها انواع مختلفی از بوها را برای خلق و خوی متفاوت ارائه می دهند.عطر را به هر مناسبت انتخاب کرده و بپوشید تا بتوانید با خلق و خوی خود تطبیق دهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۰
مجید ممدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی